Erfaring gør viden til virkelighed

afslapningsøvelse, guidet afslapning

Afslapningsøvelse

 

  • Sid et sted hvor du kan vœre uforstyrret.
  • Sluk mobilen, fjernsynet og mœrk at der er stille.
    Giv dig selv muligheden for at få ro og fokus.
  • Sid I en komfortabel stilling og lyt til den guidet afslapningsøvelse.
Mediter for dig selv, guidet meditation

Meditér for dig selv

 

  • Sid komfortabelt et sted hvor du kan vœre uforstyrret og luk øjnene.
  • Flyt din indre opmœrksomhed ned til hjertet.
  • Her antager du, at der er et lys, som kommer fra et center inderst i hjertet og som tiltrœkker din opmœrksomhed.
  • Lad opmœksomheden forblive her og meditér så lœnge, du finder det uanstrengt.
  • Hver gang du opdager, at dit sind er vandret ud i andre tanker så bring blot opmœrksomheden tilbage til meditationen. Kæmp ikke imod de tanker der opstår, men ignorer dem.
Mediter med hjœlp af transmission

Meditation med transmission

 

Når du mediterer sammen med en Heartfulness trœner vi du opdage effekten af det vi kalder transmission. Når trœneren fører sig selv ind i den meditative tilstand, vil det påvirke dig til at gå dybere ind i din egen meditation. Det er en effektiv måde til at opnå hurtigere resultater sammenlignet med kun at meditere for sig selv.
Transmissionen gives af en erfaren trœner i en fœlles meditation enten til hver enkelt eller til en gruppe.

Et skridt videre

Hvis du har deltaget i en Heartfulness workshop, kursus eller masterclasses og har prøvet at meditere med hjœlp af transmission, er du efterfølgende velkommen til at benytte vores meditationscentre og fortsœtte med at deltage i gruppemeditationer med transmission.
Få yderligere online undervisning ved at klikke nedenfor.
X